| Bruger | Indlæg |
|
|
|
Hej.
Hvordan får jeg min medfølgende media Player på min vista computer til at afspille 3.Gp filer som er optaget med en mobil telefon ?
Mvh Brian
|
|
|
|
|
|
8:24 5/5-08
| manse
Medlem
| | | |
|
| Indlæg: 4 |
|
|
Hej Peter !
Hvor skal omtalte codecs installeres henne ?
Virker det så bagefter automatisk med med min windows media player fra vista !
Tak for hjælpen
|
|
|
|
|
Hej Brian
Det er ligegyldigt, bare sørg for at det bliver installeret med de egenskaber som beskrives. Altså:
1. Hent zip-filen 2. Udpak den 3. Kør exe-filen 4. Klik på Næste fire gange 5. Vælg det øverste punkt under “Components” 6. Næste –> Næste 7. Sørg her for at AMR og H.263 er markeret 8. Klik på Næste indtil du er færdig.
Herefter skulle du nu gerne kunne afspille 3GP filerne i Windows Media Player.
|
|
|
9:35 5/5-08
| manse
Medlem
| | | |
|
|
|
Først tak for dit hurtige og let følgelige svar !
Men et eller andet ¨ør at det ikke fungere i min media player , den skriver at jeg skal gå online og få hjælp til at afspille denne fil !!
Har du en ide om hvad jeg evt gør galt ?
Mvh brian
|
|
|
|
|
Hej Manse
Det må du undskylde jeg ikke lige selv fik det testet inden jeg foreslog det. Det som det ser ud til at de fleste af disse codec-pakker ikke virker ordenligt med Windows Media Player i Vista. I stedet for tag enten at afspil filerne med Apple QuickTime eller VLC Media Player.
|
|
|
13:04 5/5-08
| manse
Medlem
| | | |
|
|
|
Helt iorden , men det vil så sige at jeg ikke kan få min media player til at afspille 3.gp , ville nemlig gerne undgå for mange afspillere på min comp …
|
|
|
10:23 6/5-08
| manse
Medlem
| | | |
|
|
|
Hej Peter !
Jeg har fået installeret dette vista codecs http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Codec-Packs-Video-Codecs/Advanced-Vista-Codec-Package.shtml
Nu virker det bare perfekt , så håber det er noget andre også kan bruge 
Tak for den fine hjælp..
Mvh Brian
|
|
|
|
|
Hej Manse
Godt, den skal jeg huske på.
|
|