FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

Bærbar slukker af sig selv.

BrugerIndlæg

20:41
1/10-08

Carsten2210

Medlem

1

Min bærbar er begyndt at slukke af sig selv. Jeg vil tro det er fordi den bliver for varm. For et par måneder sider gjorde den det også, det endte til sidst med at jeg slet ikke kunne tænde den igen og den skulle sendes til reperation. Jeg håber bestemt ikke det sker igen, og ville derfor gerne høre af hvad det er der gør det. Jeg kan umuligt forestille mig der er pga overbelastning da det eneste der kører er cs og det er mens jeg spiller den gør det.

Venter spændt på svar M.h.v Carsten.

21:59
1/10-08

Homer

Medlem

2

Det problem har jeg hørt om før

16:32
2/10-08

Peter Brun

Admin

3

Hej Carsten

Hvis det nogensinde skulle ske igen, så giv lige bærbaren en støvsugning ved luftindtaget. Desuden så sørg for at computeren kan få luft. Min bror har selv en gang haft en bærbar computer som skulle løftes lidt over bordet, for at den ikke bare gik ud, når den var under belastning (var ved spil). Det kan f.eks. være at sætte en bog under computeren bagved, så den får mere luft under sig.

Dette hjalp i hvert fald ved denne computer, hvor man så kunne spille uden den gik ned.

17:54
2/10-08

Carsten2210

Medlem

4

Okay. Jamen det vil jeg da så prøve. Tak

Svar på emne: Bærbar slukker af sig selv.
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 12 + 11        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

5 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster