| Bruger | Indlæg |
|
19:32 16/1-09
| Mathias
Medlem
| | | |
|
| Indlæg: 141 |
|
|
Hej Peter
Sidder med en ven og vi kan ikke installere Counter Strike Source. Det er installeret, men i Steam går den bare over på “Buy”
når man vil spille.
Hjælp (helst hurtigt)
|
|
|
|
|
Hej Mathias
Log på en Steam-konto, hvor I har købt Counter Strike: Source til. Et købt spil binder sig til sin Steam-konto/logon.
|
|
|
19:51 16/1-09
| Mathias
Medlem
| | | |
|
|
|
Det er på DVD fra Fona.
Og når jeg går ind i CS og trykker “Create Server” så lukker den det vindue med dindstillingerne for spillet og der sker ingenting?!
|
|
|
19:58 16/1-09
| Mathias
Medlem
| | | |
|
|
|
Når man vil joine en server, så står der “LAN servers are registred to local clients (class C)”
|
|
|
|
|
Hej Mathias
Vil stadig tro I skal på Steam. I Steam gå til Games-menuen (Spil) –> Activate a product on Steam (Aktiver et produkt på Steam). Dermed kan I registre produktnøglen til denne Steam-konto og så burde den ikke længere brokke sig.
http://store.steampowered.com/about/
|
|
|
20:17 16/1-09
| Mathias
Medlem
| | | |
|
|
|
Mathias sagde:
Når man vil joine en server, så står der “LAN servers are registred to local clients (class C)”
!!!!
|
|
|
|
|
Hej Mathias
Logger I på Steam eller ej? Download: http://store.steampowered.com/about/
Hvad hedder det som der helt præcist er blevet købt (titlen på siden af DVD-kassen)?
Er produktnøglen blevet tilføjet til den specifikke Steam-konto?
|
|
|
20:43 16/1-09
| Mathias
Medlem
| | | |
|
|
|
Ja er logget på.
Counter Strike Source i Fona.
Nej ved ikke hvor det skal indtastets
|
|
|
|
|
|
12:52 17/1-09
| Mathias
Medlem
| | | |
|
|
|
hvor skal produktkoden indtastes ?
|
|
|
|
|
Hej Mathias
Det er det som jeg har beskrevet. Gør følgende: 1. Log på Steam. 2. Vælg Spil-menuen –> Aktiver et produkt på Steam –> Næste –> Jeg er enig. 3. Indtast produktnøglen.
Men en engelsk grænseflade: 1. Log på Steam. 2. Vælg Games-menuen –> Activate a product on Steam –> Next –> I Agree. 3. Indtast produktnøglen.
|
|
|
17:54 17/1-09
| Mathias
Medlem
| | | |
|
|
|
Mathias sagde:
Mathias sagde:
!!!!
|
|
|
18:26 17/1-09
| Mikkel
Medlem
| | | |
|
| Indlæg: 58 |
|
|
NU kommer jeg lige og hjælper dig…
Skriv sv_lan 0
|
|
|
18:51 17/1-09
| Mathias
Medlem
| | | |
|
|
|
|
11:37 18/1-09
| Mathias
Medlem
| | | |
|
|
|
|
|
|
Mathias sagde:
Hallo?!
Skriv kommandoen i konsollen i spillet. Da I sikkert ikke har denne aktiverert, så aktiveres den således: 1. Log på Steam. 2. Gå til My Games. 3. Højreklik på Counter-Strike: Source og vælg Properties. 4. Klik på Set launch options. 5. Indtast: -console 6. Klik på OK –> Close. 7. Start Counter-Strike: Source. 8. Indtast kommandoen fra før i konsolvinduet.
|
|
|
16:18 18/1-09
| Mathias
Medlem
| | | |
|
|
|
Det har jeg gjort nu og hva skulle der så ske?
|
|
|
|
|
Hej Mathias
Kan jeg få dig til at gøre følgende: 1. Gå til: http://store.steampowered.com/ 2. Klik på Login oppe i hjørnet og log på. 3. Klik på XXX's account oppe i hjørnet. 4. Hvilke spil er der listet op?
|
|
|
16:42 18/1-09
| Mathias
Medlem
| | | |
|
|
|
|
17:45 18/1-09
| Mathias
Medlem
| | | |
|
|
|
Hej Peter
Kender du noget til at downloade fra FPSBANANA.COM?
F.eks har jeg fundet et skin (eller hva det hedder) af dansk politi som jeg gerne vil ha ind så man kan vælge det under Counter Terrorists.
|
|