FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

flash video

BrugerIndlæg

6:13
28/9-08

jan poulsen

gæst

1

hej peter.

har et problem med flash video naar jeg gemmer downloader, og saa vil se filmen for jeg en fejl melding, cannot load skin, jeg har den sidste nye flash player.

kan du hjaalpe mig, saa ville det vaare kanen.

mvh jan

13:06
28/9-08

Peter Brun

Admin

2

Hej Jan

Mener du for alle videoer du ser online eller er det et bestemt sted? Virker http://www.youtube.com/? Ser du det online (streamer) eller gemmer du det lokalt ned på din harddisk og ser det herfra?

Synes du skal prøve at afinstallere Adobe Flash Player og installere det igen. Ellers prøv at se om dette samme problem opstår ved brug af Mozilla Firefox.

13:38
28/9-08

jan poulsen

gæst

3

hej peter.

har den sidste nye adobe flash player, det er naar jeg gemmer en flash video fil i documenter,

og aabner den her fra saa skriver den cannot load skin.

har slettet flash player flere gange,prover med firefox.

vender tilbage.

mvh jan

14:02
28/9-08

jan poulsen

gæst

4

hej igen peter.

jeg kan slet ikke se eller aabne video klippet i mozilla firefox. [LINK FJERNET]

youtube er der ikke noget galt ser film ok.

som sagt kommer der en fejl cannot load skin.

jeg maa nok sige at jeg bedre kunne lide windows xp

men vista er vel det man kommer til at bruge fremover,

nogle guldkorn.

mvh jan

15:32
28/9-08

Peter Brun

Admin

5

Hej Jan

Prøv at rydde browserdataen. Gå til Kontrolpanel –> Internetindstillinger –> Klik på Slet-knappen og slet det hele. Samt kør en CCleaner som kan fjerne midlertidige filer for Flash Player.

Hvis det stadig ikke virker, prøv da at se om en nulstilling af IE hjælper. Gå til Kontrolpanel –> Internetindstillinger –> Avanceret-fanen –> Nulstil-knappen.

Samt nulstil sikkerhedsniveauet for internet til det normale. Dette gøres ved at vælge Sikkerhed-fanen –> marker Internet –> Klik på Standardniveau.

17:51
28/9-08

jan poulsen

gæst

6

hej igen peter.

ja det hjalp ikke, ogsaa provet at saatte internet til lav sikkerhed og givet lov til alt,

den hentede flash player men naar jeg ser den i kontrolpanel er den der men der er et rodt x

va saa er det bare vista der er noget skidt, har laast andre har samme problem.

mvh jan

18:07
28/9-08

Peter Brun

Admin

7

OK

UPDATE: Problemet er blevet løst via mail. Ved brug af VLC media player i stedet for Nero Showtime virker nu alt som det skal.

Svar på emne: flash video
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 6 + 10        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

6 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster