FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

Hovsa hvor kom den besked fra Peter

BrugerIndlæg

16:09
9/12-08

Corleonedk

Medlem

1

Bare et nysgerigt spørgsmål mere end noget andet..Da jeg idag lige browsede dit forum,blev jeg pludselig mødt af en windows live meddelse..Så er spørgsmålet jo så,er det din side der er i forbindelse med det.Eller var det bare hos mig Windows live lavede et hickup..Den forsvandt hurtigt ved at trykke en side tilbage.

Windows live fejl

18:42
9/12-08

Peter Brun

Admin

2

Hej Corleonedk

Vil tro du har stødt på en af siderne på forummet/bloggen, hvor jeg har embedded Skydrive-filer (eksempel). Da kan ens browser/skydrive nogle gange lige finde på noget sjovt, som det du ser.

Ellers så skulle der ikke længere være nogen sammenhæng mellem denne hjemmeside og Windows Live. Dette var der for omkring 7 måneder siden, hvor jeg lavede lidt sjovt her på siden i sidepanelet, men det er der ikke længere (det er helt væk).

18:46
9/12-08

Corleonedk

Medlem

3

Jamen så blev min nysgerrighed hermed styret Vink

Oplevede lige efter jeg skrev tråden,at jeg ikke kunne komme i kontakt med siden her i ca 30 sekunder.Om det er relateret ved jeg ikke,men tak for svaret .

18:55
9/12-08

Peter Brun

Admin

4

Yep, der er vist nogle små udsving i forbindelsen til webserveren os Surftown, selvom de skriver 100%. Det er nok de små Linux-servere der ikke kan klare mosten.

Hehe, det sidste skulle ikke tages seriøst.. ;)

Svar på emne: Hovsa hvor kom den besked fra Peter
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 2 + 7        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

5 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster