| Bruger | Indlæg |
|
16:09 9/12-08
| Corleonedk
Medlem
| | | |
|
| Indlæg: 20 |
|
|
Bare et nysgerigt spørgsmål mere end noget andet..Da jeg idag lige browsede dit forum,blev jeg pludselig mødt af en windows live meddelse..Så er spørgsmålet jo så,er det din side der er i forbindelse med det.Eller var det bare hos mig Windows live lavede et hickup..Den forsvandt hurtigt ved at trykke en side tilbage.

|
|
|
|
|
Hej Corleonedk
Vil tro du har stødt på en af siderne på forummet/bloggen, hvor jeg har embedded Skydrive-filer (eksempel). Da kan ens browser/skydrive nogle gange lige finde på noget sjovt, som det du ser.
Ellers så skulle der ikke længere være nogen sammenhæng mellem denne hjemmeside og Windows Live. Dette var der for omkring 7 måneder siden, hvor jeg lavede lidt sjovt her på siden i sidepanelet, men det er der ikke længere (det er helt væk).
|
|
|
18:46 9/12-08
| Corleonedk
Medlem
| | | |
|
| Indlæg: 20 |
|
|
Jamen så blev min nysgerrighed hermed styret 
Oplevede lige efter jeg skrev tråden,at jeg ikke kunne komme i kontakt med siden her i ca 30 sekunder.Om det er relateret ved jeg ikke,men tak for svaret .
|
|
|
|
|
Yep, der er vist nogle små udsving i forbindelsen til webserveren os Surftown, selvom de skriver 100%. Det er nok de små Linux-servere der ikke kan klare mosten.
Hehe, det sidste skulle ikke tages seriøst.. 
|
|