| Bruger | Indlæg |
|
21:07 13/1-09
| Michael H
Medlem
| | | |
|
| Indlæg: 5 |
|
|
Hej.
Jeg har længe fået meddelsen når jeg åbner nogle links i forbindelse med nyhedsbreve på mail, eks. fra Børsen:
iexplore.exe – Programfejl.
Instruktionen ved “0x02ff4de1″ refererede hukommelsen ved “0×00000000″. Hukommelsen kunne ikke”read”.
Klik på OK for at afslutte programmet.
Jeg har studeret flere forums for at finde løsninger, men uden held. Sågar min aut datahjælp siger han har samme problem en sjældent gang imellem. Jeg mener ikke fejlen har betydning som sådan, men mest af alt bare irriterende.
Kan du måske bidrage med noget Peter?
Med venlig hilsen.
Michael H
|
|
|
|
|
Hej Michael
Vil med 90% sikkerhed tro det er denne fejl Microsoft beskriver her: http://support.microsoft.com/kb/899811/da
Hvis dette beskriver præcis din situation, så klik på Få vist og anmod om hotfixoverførsler (link) i toppen. Hermed vil du få tilsendt et link til den tilgængelige opdatering som løser det. Eventuelt kan du også benytte fremgangsmåderne beskrevet i bunden, men om dette løser det fuldstændigt ved jeg ikke. At installere opdateringen er nok det bedste.
|
|
|
21:52 13/1-09
| Michael H
Medlem
| | | |
|
|
|
Hej Peter.
Jeg anmodede om Hotfix men kunne ikke bruge det pga. sproget er andet end det på computeren.
Mvh. Michael H
|
|
|
|
|
Hej Michael
Ahh, ja det ser vist kun ud til at opdateringen er udgivet til de engelsksprogede systemer. Så er der vist ikke andre løsninger end dem som de beskriver i bunden eller at opdatere til Internet Explorer 7 eller opdatere XP med SP3 hvis det er dette som benyttes.
|
|
|
22:05 13/1-09
| Michael H
Medlem
| | | |
|
|
|
Hej Peter.
Jeg er ikke lige så præcis i min beskrivelse men det er IE7 jeg kører, så er det jo nok også derfor hotfixet ikke virker.
Jeg takker dig mange gange du var endda hurtig på aftrækkeren og det virker som et seriøst forum du har her.
Mvh. Michael H.
|
|
|
|
|
Hej Michael
Hehe, ok. Opdaterede lige hurtigt mit sidste svar. Hvis du har SP3, så burde opdateringen også være lagt på. Så det er sikkert ikke lige denne opdatering som vil løse dette problem, hvis du også allerede har SP3. Det som det så måske kunne være var at der er nogle tilføjelser i IE som går i konflikt med IE. Så prøv eventuelt at deaktivere nogle af de tilføjelser som er aktiveret i Internet Explorer (Funktioner –> Administrer tilføjelsesprogrammer –> Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer).
|
|
|
22:49 13/1-09
| Michael H
Medlem
| | | |
|
|
|
Hej Peter.
Med kryds på fingerne kan vi håbe det bedste.
Alt som ikke lyder godt i mine ører er deaktiveret eks. alt fra Apple inc. og andre uden navns nævelse under publicering. Det ser ud til det har hjulpet indtil videre, men hvor længe er et åbent spørgsmål.
Dette er da en metode.
ps. - XP pro & IE7 fuldt opdateret osv.
Med mindre der kommer banebrydende nyt, syntes jeg vi lukker tråden for videre og endnu en tak for din venlighed.
Mvh. Michael H.
|
|
|
16:51 14/1-09
| Michael H
Medlem
| | | |
|
|
|
Michael H sagde:
Hej Peter.
Med kryds på fingerne kan vi håbe det bedste.
Alt som ikke lyder godt i mine ører er deaktiveret eks. alt fra Apple inc. og andre uden navns nævelse under publicering. Det ser ud til det har hjulpet indtil videre, men hvor længe er et åbent spørgsmål.
Dette er da en metode.
ps. - XP pro & IE7 fuldt opdateret osv.
Med mindre der kommer banebrydende nyt, syntes jeg vi lukker tråden for videre og endnu en tak for din venlighed.
Mvh. Michael H.
Obs. Div. forsøg i denne tråd har ikke hjulpet, men bliver jeg bedere vidne skal jeg nok skrive igen.
Mvh. Michael H
|
|