| Bruger | Indlæg |
|
16:52 19/12-08
| liebach
Medlem
| | | |
|
| Indlæg: 26 |
|
|
Jeg har prøvet at køre bat-filen som administrator, men det går så hurtigt at jeg ikke tror at den bliver afviklet. Men såfremt den bliver afviklet har det ingen virkning, stadig ingen lyd. Hvordan kan jeg være sikker på den bliver afviklet? Ved at indsætte pause i den f.eks.???
|
|
|
17:16 19/12-08
| liebach
Medlem
| | | |
|
|
|
Jeg har også Firefox og Safari installeret som browsere, og der er heller ingen lyd i disse….
–liebach
|
|
|
|
|
Hej liebach
Hvis du når at se en masse tekst så er den blevet fuldført. Ellers så kan du også vælge at køre det således: 1. Gå til Start –> Alle programmrer –> Tilbehør. 2. Højreklik på Kommandoprompt og vælg Kør som administrator. 3. Hvis den var placeret på skrivebordet, indtast da: "%userprofile%\Desktop\iereg_lydreg.bat"
Andre browsere understøtter ikke dette BGSOUND-tag.
|
|
|
17:33 19/12-08
| liebach
Medlem
| | | |
|
|
|
Den siger: Forkert syntaks for kommandoen.
–liebach
|
|
|
17:37 19/12-08
| liebach
Medlem
| | | |
|
|
|
Jeg har sendt en mail til dig så du kan se hvad den siger når jeg kører bat-filen.
–liebach
|
|
|
|
|
Hej liebach
Ser ud til den ikke er blevet downloadet korrekt. Prøv at klikke på dette link: DIREKTE DOWNLOAD (Husk at slette den anden først)
Efter du har gemt det på skrivebordet, så tjek lige indholdet af den. Gør dette således: 1. Højreklik på filen og vælg Rediger. 2. Den skulle gerne indeholder linjer på formen: regsvr32 wuaueng1.dll /s …. 3. Hvis det var i orden, prøv nu at køre denne i stedet for.
|
|
|
19:12 19/12-08
| liebach
Medlem
| | | |
|
|
|
Hej Peter,
Ja nu kørte den men desværre uden virkning. Men tak for hjælpen, det er noget underligt noget da det tilsyneladende kun lige er hjemmesiden http://www.lil-design.dk som IE ikke kan afspille lyd fra.
–liebach
Nb. Der kan vel ikke komme nogen “dårlig virkning” ud af at have kørt bat-filen?
|
|
|
|
|
Hej liebach
Det kan ikke have nogen dårlig virkning på nogen måde.
|
|
|
19:21 19/12-08
| liebach
Medlem
| | | |
|
|
|
OK Peter, tak for “maset” med det. Det må være et eller andet helt specielt på min installation der gør det.
–liebach
|
|