FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

Optimere alt på din computer for 100 kr.

BrugerIndlæg

11:14
13/12-08

Erik Jensen

gæst

1

Sørg for at selve din maskine, drivere, harddisk programmer osv. grundlæggende er i topform. Du vil blive overrasket over, hvor dårlig stand din maskine med indhold,  egentlig er i!

Noget som giver anledning til en del bekymring med undelige fejl m.m, hvilket slet ikke burde være nødvendigt. 

Der findes en del optimeringsværktøjer på markedet , men nedenstående helt  nye program har lagt alle de kendte værktøjer sammen i een pakke, og samtidigt gjort det uhyre simpelt og ekstraordinært meget brugervenligt. Den slags kan jeg godt li`:-) Derer  ingen grund til at gøre det mer besværligt end højst nødvendigt.

Derfor anbefaler jeg helt klart og helt uden betingelser, markedet nyeste serviceværktøj  ” Advanced SystemCare PRO til 20 $ (100 kr).

(dette kan opfattes som en reklame, hvilket det klart også er, men jeg får altså ikke penge for det og jeg kender heller ikke firmaet eller nogen deri, men det er alene tænkt som et begejstret råd fra en ven til ven, hvilket denne side da også er blevet kendt for – og skal være kendt for!)

Jeg tror, at du vil blive imponeret over hvor mange knapper der kan drejes, justeres og trimmes på, og det næsten helt automatisk. (du skal stadig godkende)

Selv troede jeg at jeg var godt med, da jeg flittigt har brugt de fleste værktøjer som findes,  men tak skal du havde, jeg tror lige at der kom turbo på hele min maskine efter optimeringen med Advance Systeme Care pro.

http://www.iobit.com/upgradepro.html

Husk at det SKAL være PRO versionen, det er den der  giver helt utroligt meget for næsten ingen penge – den gratis version er kun en lillebitte  smagsprøve, som man slet ikke kan bruge til noget, så glem den.

Giv endelig tilbagemeldinger! Jo flere der får kendskab til de rigtige værktøjer med det samme – jo bedre. Det kan godt være lidt af en jungle derude..

Svar på emne: Optimere alt på din computer for 100 kr.
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 5 + 1        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

6 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster