FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

wista til xp

BrugerIndlæg

20:25
23/9-08

knud

Medlem

1

hvorfor kan man ikke slette vista og indstalere xp.

hp pavilion dv 9700

amd turion tm 64×2 mobile tl-60  2.00 ghz

32 bit system

ram 2.00 gb

20:56
23/9-08

Peter Brun

Admin

2

Hej Knud

Hvis du har en CD med Windows XP, boot da op med den og foretag installationen. Når du skal vælge placeringen af installationen formaterer du disken, da vil Vista blive slettet.

22:11
23/9-08

knud

Medlem

3

jeg har nok spurgt forkert (jeg kan sagtens instal xp men den virker ikke )

så mit spørgsmål er mere hvad det er der ikke passer sammen

jeg har prøvet at leve en virtual pc med vista som 1 og xp som virtual det virker så hvorfor kan man så ikke bare slette vista og kører xp   i virtual pc kan jeg ikke få fat i com til min 3g internet

har hørt noget om at cpu skal nedgraderes ?

jeg har virkelig brug for xp (så jeg må nok ud for at finde en ældre pc ) øv

22:55
23/9-08

Peter Brun

Admin

4

Hej Knud

Så du har installeret Vista på den fysiske maskine og herpå installeret XP i Virtual PC?

Hvis du helt vil have Vista væk, så sørg for at installere XP på den fysiske maskine. Hvilke problemer støder ind i, hvis du prøver dette? Har du en XP CD+licens? Det skulle meget gerne være muligt. Også med det hardware som du har.

12:36
24/9-08

knud

Medlem

5

jeg har en lovlig xp men jeg kan ikke finde driver til bus cpu skærm nvidia er den værste hvorfor ved jeg ikke en hp dv 9000 2 måneder ældre kan (mærkeligt ikke )

så en xp kan sagtens instaleres men virker mærkeligt på skærmen  når man flytter musen går den i bølger. men jeg kommer nok til at opgive og skaffe en ældre pc.

17:41
24/9-08

Peter Brun

Admin

6

Hej Knud

Prøv, når du er kommet dertil at besøge HP support side og hent alle driverne som du finder til XP din bæbare computer:
http://welcome.hp.com/country/us/en/support.html?pageDisplay=support

21:29
10/10-08

knud

Medlem

7

dit råd hjælper ikke.

men nu har jeg slettet vista og instaleret xp

det tog 16 timer man skal ned gradere cpu 2 trin samt bios 2 trin så kan man instalere xp

når man er færdig så opgradere man bios 1 trin så virker det og man kan instalere de originale driver

såsom skærm/lyd/bussen/ netkort mm selv mit webkam virker

så jeg kan ikke anbefale andre at gøre det man bliver vanvittig og lidt fyld (altså af øl) og får brug for hovedpine piller så tak for hjælpen fra en gammel knark på 63.

opgive det er der ikke noget der hedder.

Svar på emne: wista til xp
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 9 + 8        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

7 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster