FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

Fejl i GUI

BrugerIndlæg

16:05
3/6-08

Peter B

gæst

1

Hej,

Jeg har et problem med min Office 2007 enterprise.

Når jeg åbner et af programmerne i Office (ligemeget hvilket), er der fejl i GUI'en. Meget af den øverste menubjælke er sort/hvid og ribbon'et + meget af det andet grafik i programmet er underligt optegnet. Det er et relativt nyt problem, men nu sker det hver gang, jeg åbner programmerne. Jeg kan ikke komme i tanke om, at jeg har installeret nogle programmer, som kunne være skyld i problemet. Jeg har prøvet af afinstallere og reinstallere Office, men det hjalp ikke.

Er der noget, jeg kan gøre?

Mvh. Peter

PS. Jeg har taget et screendump af problemet, men kan ikke oploade billedet, da det kun ligger tilgængeligt på min computer.

14:15
4/6-08

Peter Brun

Admin

2

Hej Peter B

Jeg vil meget gerne se det billede. ;)

Se her, hvordan du uploader det her på forummet:

http://peter.mpbrun.dk/index.php/2008/04/12/s-er-det-nye-hjlp-og-support-forum-bnet/

15:58
5/6-08

Peter B

gæst

3

Hey igen

Problemet har nu løst sig selv. Jeg fandt en, der havde lignende problem i Comodo (GUI-fejl), som skrev, at hvis man under “øget tilgængelighed” sætte høj kontrast til og derefter fjernede det igen, så ville det hele nulstilles. Det prøvede jeg og det hjalp. Derfor slettede jeg også billedet igen.

Hvis fejlen kommer igen, så sender jeg et billede ind under denne tråd.

Link til samme fejl, men i Comodo:

http://forums.comodo.com/bug_reports/major_gui_bug_v3022349_vista-t22045.0.html

Har du nogen idé om, hvad fejlen kan skyldes? Det er som om, at Aero nogen gange går amok. Det kunne være, fordi der er programmer, som fejler, men kan ikke komme i tanke om, hvilke det skulle være.

Mvh. P

21:14
5/6-08

Peter Brun

Admin

4

Hej Peter B

Det har sikkert været på grund af en eller anden korruption af en indstilling, og ved hjælp af deaktivering og aktivering er den blevet slået ud, så det virker igen. Men jeg skal sørge for at huske på det i fremtiden, hvis jeg selv eller andre støder på det. Så godt du fik det løst, og tusind tak for løsningen. ;)

Svar på emne: Fejl i GUI
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 6 + 9        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

5 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster