FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

Indeksering i Outlook 2007

BrugerIndlæg

10:36
2/7-08

Fredberg

gæst

1

Hej Peter,

Håber jeg må forstyrre med et spørgsmål.

Når jeg prøver at søge i outlook får jeg ingen søgeresultater frem. Jeg får istedet en meddelelse om at indekseringen stadig er igang. Når jeg efterfølgende tjekker indekseringsstatus siger den blot at der ikke er indekseret nogle emner, på trods af at jeg har sat flueben i at den skal indeksere mine filer.

Hvordan kan jeg få indekseret mine emner og burde dette ikke ske automatisk?

På forhånd tak for hjælpen og god sommer

Pernille

19:10
14/7-08

Peter Brun

Admin

2

Hej Pernille

Jeg undskylder den lange ventetid. Prøv at gøre følgende som det første:
1. Gå til Start –> Alle programmer –> Microsoft Office –> Microsoft Office-værktøjer –> Microsoft Office Diagnosticering, og fuldfør denne proces.

Hvis den stadig fortsætter med at melde “fejl”, gør da følgende:
1. Gå til mappen, hvor Office 2007 er installeret, f.eks. C:\Program Files\Microsoft Office\Office12
2. Find i denne mappe, filen SCANPST.EXE. Dobbeltklik på den.
3. Værktøjet vil bede om placeringen af din datafil. Placeringen af denne kan du få oplyst ved i Outlook at gå til Filer-menuen –> Datafilstyring.
I mit tilfælde er dette: “C:\Users\Peter Brun\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst”
4. Når placeringen af PST-filen er valgt, sørg da for at Outlook er lukket, og klik da på Start-knappen.
5. Vent. :)
6. Hvis den mener det er en god idé at reparere filen, vil den sige det. Klik på Reparer-knappen, hvis dette er tilfældet.

Den samme fremgangsmåde kan du benytte på alle PST-filer som er placeret i …AppData\Local\Microsoft\Outlook\…

Hvis den stadig fortsætter med at melde “fejl”, gør da følgende (kun hvis du har Windows Vista):
1. Gå til Kontrolpanel –> Indekseringsindstillinger.
2. Tjek om “Microsoft Office Outlook” er vist på listen, og intet er udeladt ved denne.
3. Klik på Avanceret-knappen.
4. Klik på Genopbyg-knappen.
5. Klik på OK, og derefter på Luk. Vent nu og se om der sket noget (efter lidt tid).

P.S. Yep, god sommer. Er lige kommet hjem fra varmen i Italien. :)

Svar på emne: Indeksering i Outlook 2007
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 8 + 10        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

5 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster