FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

outlook 2007

BrugerIndlæg

23:03
3/9-08

knud

Medlem

1

jeg har hotmail ved microsoft i dag opdage jeg til min skræk at der sider 13 savnede mail ved hotmail

som ikke kommer ind i outlook .jeg har instaleret connekter det plejer at virke men det gør det ikke mere hvad er der galt Forskrækket (jeg kom derfor forsent til en aftale der er skidt )

jeg har wista

20:50
4/9-08

Peter Brun

Admin

2

Hej Knud

Der burde ikke mangle nogen mails. Selv har jeg en indbakke, hvor alle x meddelelser er at finde, samt de andre mapper hvor der også præcist er det antal meddelelser som skrives på mail.live.com.

Det som du kan prøve at tjekke er, at se om de på en måde er blevet skjult ved en visning. Gør følgende:
1. Luk Outlook 2007 og vent lige 30 sekunder inden du går videre.
2. Tryk Windowstast+R og indtast: outlook /cleanviews
3. Tryk på ENTER

Ellers, prøv at se hvad der sker, hvis du fjerner Hotmail-kontoen fra Outlook og efterfølgende tilføjer den igen. Hvis de stadig ikke dukker frem, er der noget som virker ens ved de meddeleser som ikke vises?

22:19
4/9-08

knud

Medlem

3

jeg har fået det til at virke det var noget syncronocering (måske stavet forkert)

men alle mine gamle mails er væk

så prøvede jeg dit foreslag det gør ingen forskel eller skade alle mails er væk (øv)

men ellers tak for hjælpen

22:25
4/9-08

Peter Brun

Admin

4

Hej Knud

Ja, det kan man virkelig kalde en øv-oplevelse.

Svar på emne: outlook 2007
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 2 + 10        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

5 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster