FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

BF2142 problem med PB PnkBstrA.exe

BrugerIndlæg

17:43
13/1-09

Sjakalen

Medlem

1

Hey Peter

Jeg har lidt problemer i BF2142. når jeg joiner en server får jeg en besked fra PB “PB IMPORTANT: RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe”

Jeg har prøvet at slette PB mappen i bf, opdateret PB manuelt fra Ervenbalance.com og med PBSetup og ikke en skid hjælper??

Jeg har søgt på “PnkBstrA.exe” i regedit. men den er der ikke

20:22
13/1-09

Peter Brun

Admin

2

Hej Sjakalen

Med hensyn til alle spil som benytter PunkBuster er deres officielle svar følgende:

This is due to PunkBuster not supporting Windows 7, and we will not support Windows 7 until it is released to the general public for purchase. I'm sorry, but we do not support beta or release candidate operating systems.

Så selvom du får opdateret PB helt, vil du stadig blive smidt af serverne med fejlen:
“Unknown Windows API”

Indtil PunkBuster vælger at løse dette er der ikke andet for end at spille på servere, hvor PunkBuster ikke er aktiveret. Der er desværre slet ikke noget man kan gøre ved det.

20:28
13/1-09

Sjakalen

Medlem

3

OK. bare iorden. så må jeg jo bare skifte til Vista når lysten kommer over mig :D hvilket den jo gør flere gange om dagen hehe

Sq latterligt at de sådan skal sætte en kæp i hjulet på os :( så er man sq lidt stædig!

Svar på emne: BF2142 problem med PB PnkBstrA.exe
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 8 + 1        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

5 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster