FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

produktnøglen

BrugerIndlæg

1:11
10/1-09

CDS

Medlem

1

hej peter   kan sige  eller  vis  vej til den produktnøglen man skal ha til  Windows 7 så man slipper  for  de 30 dags.. for  ja man vil gerne ha  så man kan hent  opdatering til det ..

M.V.H

carstenFod i munden

1:20
10/1-09

Peter Brun

Admin

2

Hej Carsten

Du vil kunne få en produktnøgle så snart Microsoft har sat flere servere op til at håndtere situationen. Når dette er blevet gjort, vil du kunne få den herfra:
http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx

Imellem tiden kan du bare vælge at installere Windows 7 uden nogen produktnøgle. Så snart du får en produktnøgle kan du indtaste denne i Windows 7 ved at gå til Start —> Control Panel –> System, hvorefter den 30 dages grænse forsvinder, når den aktiveres.

1:31
10/1-09

CDS

Medlem

3

mange  tak for dit  hurtigt  svar  peter  men ved  så noget  om hvornår det vil komme  på dansk version.. ??

M.V.H

Carsten

1:36
10/1-09

Peter Brun

Admin

4

Hej Carsten

Den danske version som alle vil kunne få fat på vil formentligt første være tilgængelig, når Windows 7 er færdigt. Ved betaen af Windows Vista var vi kun 16 personer udenfor Microsoft som fik lov til at hente, installere og give feedback på ved denne danske beta-version. Det er det eneste jeg kan få lov til at sige omkring dette.

11:25
10/1-09

CDS

Medlem

5

det er  helt  i orden peter ..

19:58
10/1-09

knud

gæst

6

CDS sagde:

det er  helt  i orden peter ..

http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx

jeg har hentet win7 men jeg kan ikke finde den nøgle

måske fordi jeg ikke er god til engelsk

hvad gør man så

20:07
10/1-09

Peter Brun

Admin

7

Hej Knud

Inde på http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx går du ned i bunden og vælger den bit-version og sprog du vil have ved hjælp af dropdown-menuerne. Når du har valgt et sprog i en af menuerne klikke du på knappen til højre. Herefter vil du blive bedt om at logge på ved hjælp af et Windows Live ID og skal eventuelt udfylde en lille profil. Til sidst skulle du gerne komme til en side med produktnøglen og en stor knap til at download denne beta med.

Svar på emne: produktnøglen
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 6 + 8        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

5 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster