FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

Spil som ikke kan køre Windows 7

BrugerIndlæg

15:51
11/1-09

CDS

Medlem

1

hej alle  vil lige  ligge det  indlægge om Windows 7  at  der  mange  spil som ikke  vil køre i  det  så som BF2
BF2sf
COD4
COD5

dem kan jeg  ikke  spille  i W7 og  ja  der  mange  ander  gamers  jeg  kender som har det  sammen problemen  så det  end  med  jeg  har  slet  W7 fra  min pc  og  er  tilbage i vista ultimat

men jeg  vil da  sige  stadig  er stadig  begister over  hvor  hurtigt  og  flot   det  er  og  ja  det  finder  alt  hvad  du har  i din pc  af  lydekort-grafikkort-cam også vider .. men en ting  det  ikke kan finden er  bundkort  driver  til internet …. som man selv  måde  installer 

plus  der en dele  mennsker der  tro man kan tage  sin vista 32-64bit driver  og  bruge  i W7  vil jeg  sige  det  kun jeg  ikke  gøre,  for  det  vil system ikke  godkend…. og  ja  som man ved  det er  en beta  kan man ikke  gå på enhjemmesiden for  hent  sin ting/driver til W7 i nu … så det  skal man jo også tænke  over  ind  men vil installer   det … men som sagt  glæder  mig  til det  kan købes  og  se  hvad  folk skriver  om det  selv  om der er en masse  folk der skriver  om det nu ….

Mvh  CarstenVink

20:23
13/1-09

Peter Brun

Admin

2

Hej CDS

Dette er alle spil som benytter PunkBuster. Dit problem består sikkert i at du bliver smidt af serverne. Med hensyn til alle spil som benytter PunkBuster er deres officielle svar følgende:

This is due to PunkBuster not supporting Windows 7, and we will not support Windows 7 until it is released to the general public for purchase. I'm sorry, but we do not support beta or release candidate operating systems.

Så selvom du får opdateret PB helt, vil du stadig blive smidt af serverne med fejlen:
“Unknown Windows API”

Indtil PunkBuster vælger at løse dette er der ikke andet for end at spille på servere, hvor PunkBuster ikke er aktiveret. Der er desværre slet ikke noget man kan gøre ved det.

Svar på emne: Spil som ikke kan køre Windows 7
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 3 + 9        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

5 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster