FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

Windows 7 32-bit Build 7000

BrugerIndlæg

12:18
17/1-09

Kenneth

Medlem

1

Hej

Jeg har lige hentet og brændt Windows 7 ned på en dvd. Jeg satte disken i og genstartede mit system, for at installere Windows 7 på en partition så jeg ikke fik problemer med at køre Windows XP, men da jeg bootede fra dvd'en lignede det slet ikke den form for boot fra cd/dvd, som ved Windows XP. Jeg ventede derfor til den kom til det punkt hvor man skulle trykke “Install Now” og afbrød installationen da je ikke på noget tidspunkt kunne vælge “create partition”. Kan jeg lave en partition under installationen eller skal jeg installere den på samme hdd som XP. Det ville være det nemmeste, men jeg har en defekt pc liggende hvor jeg kan tage hdd'en fra og så installere Windows 7 på den. Men det ville være det nemmeste at installere den på en partition på den hdd jeg allerede har.

MVH

Kenneth

13:35
17/1-09

Peter Brun

Admin

2

Hej Kenneth

Mulighederne for konfiguration af alle partitionerne kommer først lidt senere i processen. Det første du bare skal trykke på er “Install Now” herefter følger et par valg. Når den spørger om Upgrade eller Custom, så klikker du på Custom, hvormed du får mulighederne for at formatere og partitionere drev på computeren. Det er først efter du har valgt hvilket drev den skal installere på, at den begynder installationen.

På nedenstående billede er det vist, hvordan det ser ud i en Windows Vista installation. Dette er samme vindue du vil møde på en Windows 7 installation.

Svar på emne: Windows 7 32-bit Build 7000
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 1 + 6        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

5 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster