| Bruger | Indlæg |
|
20:08 14/1-09
| Jeppe4000
Medlem
| | | |
|
| Indlæg: 63 |
|
|
Heej Peter.
Ved ikke hvorfor, men når man sætter musen ned på et ikon i proces linjen så kommer den en sort firkant over. (har afinstalleret og derefter geninstalleret grafikkortet). Jeg husker ikke problemet var der før jeg gjorde det.
Nogen forslag til hvad jeg kan gøre ??
Mvh Jeppe Andersen
|
|
|
|
|
Hej Jeppe
Det er en kendt fejl i denne beta. Det opstår, hvis du du benytter temaet “Windows 7 Basic” sammen med indstillingen “Combine when taskbar is full” eller “Never combine” for “Taskbar buttons”. Løsningen er enten at slå aero-temaet “Windows 7″ til, hvis det er muligt, eller skifte indstillingen for Taskbar buttons. Med den sidste mener jeg følgende: 1. Højreklik på Start og vælg Properties. 2. Vælg Taskbar-fanen. 3. Vælg Always combine, hide labels ved Taskbar buttons.
|
|
|
20:47 14/1-09
| Jeppe4000
Medlem
| | | |
|
| Indlæg: 63 |
|
|
Omg Det virkede sku'
Thanks
Men kan man ligesom i Vista ændre tema??
|
|
|
|
|
Hej Jeppe
Hvis du mener sådan med de “uofficielle” temaer i stil med dem her til Windows Vista, så bliver dette også muligt i Windows 7. De patchede systemfiler man skal bruges findes her: http://www.withinwindows.com/uxtheme-patches/ (i øjeblikket kun 32-bit til 7000)
Men i øjeblikket er der ikke lige så meget nyttige ved dem, da der ikke rigtig er nogle af sådanne temaer tilgængelige rundt omkring på nettet.
Jeg har i hvert fald ikke lige undersøgt det nærmere.
|
|