FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

Aktiveringslink i live mail

BrugerIndlæg

16:31
6/1-09

AlexF

Medlem

1

En af mine venner har hotmail (xxxx@live.dk) konto, og har oprettet en “konto” på en hjemmeside. Herfra modtager han mail med et aktiveringslink, og når han trykker på denne sker der intet.

Siden arbejder men kommer ikke længere, og sender i hvertfald intet til hjemmesiden hvor han vil aktiveres.

Har du forslag til løsning. Jeg kender intet til muligheder/indstillinger omkring mail på Windows Live

16:46
6/1-09

Peter Brun

Admin

2

Hej AlexF

Hvis Windows Live Hotmail blokerer noget vil den give en mulighed for at trykke på Vis indhold. Hvis den har blokeret noget, så tryk på dette. Ellers, så er det jo som regel en URL til et sted på den side man registrerer sig til, så prøv at højreklikke på URL'en og vælg Kopier genvej og sæt det ind i browserens adressefelt. Alternativt prøv i en anden browser. Hvis det ikke virker bør han nok kontakte den side han prøver at registrere sig til.

16:52
6/1-09

AlexF

Medlem

3

Ok jeg prøver dine forslag

Svar på emne: Aktiveringslink i live mail
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 8 + 12        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

7 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster