FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

E-Julemærket i windows live mail

BrugerIndlæg

20:30
1/11-08

Lars

gæst

1

Hej Peter!

Super side du har her, og en rigtig god hjælp til mange ting. Er specielt glad for din vejledning omkring stavkontrol.

Jeg plejer hvert år at støtte Julemærkehjemmet med E- julemærke.

Normalt er det blot at download deres program som kan tilpasses en del mailprogrammer. Men de har åbenbart ikke Windows live mail. Jeg forsøgte at hente den til windows mail, men det virkede ikke, måske også fordi bruger XP og ikke VISTA.

Det virkede naturligvis ved at hente det til Outlook Ekspress, men forsøg på at eksporter det herfra til Live Mail duttede ikke…

Har du en god idé??

Venlig hilsen

Lars

22:07
1/11-08

Peter Brun

Admin

2

Hej Lars

Jeg vil her ikke kunne give et fuldstændigt svar, da jeg ikke har muligheden for at prøve dette af. Men vil tro at du vil kunne gøre det på nedenstående fremgangsmåde, da der bliver beskrevet i nogle af guiderne på deres hjemmeside at du gerne skulle have en fil kaldet Julesignatur.html.

Gør følgende i Windows Mail (eller Windows Live Mail) for at benytte denne signatur:
1. Tryk på Alt-tasten for at bringe menuerne frem.
2. Gå til Funktioner –> Indstillinger.
3. Vælg Signaturer-fanen.
4. Klik på Ny
5. Marker Fil, og klik på Gennemse.
6. Sørg for at den viser HTML-filer ved at vælge HTML-filer i listen. Find Julesignatur.html og brug denne.
7. Signaturen er nu klar inde i Windows Live Mail. Klik nu på OK.

For at bruge signaturen i dine mails gør du følgende:
0. Opret ny meddelelse og sæt markøren i skriveområdet.
1. Vælg Indsæt –> Signatur.

23:51
1/11-08

Lars

gæst

3

Hej Peter.

Du er godt nok hurtig på “svar-tasten” Smil

Men desværre kom jeg ikke længere. Har ganske vist en ejul2008_1.jpg, men ingen html filer.

Har prøver at lege lidt med “brevpapir” og der kan jeg jo godt få jpg filen placeret, men så er der ingen hyperlink på Ubeslutsom

Har prøve at lave en html fil med ovenstående billede, men og så gemt det under en ny signatur som du beskrev, men så kom kun ramme uden billede med.

Spekulere over om det hele skyldes et problem som jeg har pådraget mig i forbindelse med jeg ville prøve Google-Crome…..

For efter jeg har haft den prøvet, kan jeg ikke åbne links fra mail mere, kun hvis Google-Crome er installeret.

Har prøves om jeg kunne finde et sted i windows live mail's indstillinger hvor jeg kunne få den til at vælge IE7 som browser, men det er ikke lykkes mig.

Venlig hilsen

Lars

10:15
2/11-08

Lars

gæst

4

Hej Peter.

Sorry Flov

Jeg var vist kørt lidt træt i det i går aftes…

Friske øjne i dag gjorde et underværk!

Tak for hjælpen og forsat rigtig god weekend Cool

Venlig hilsen

Lars Jørgensen

Svar på emne: E-Julemærket i windows live mail
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 12 + 9        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

5 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster