| Bruger | Indlæg |
|
7:26 23/10-08
| Ass@ssin
Medlem
| | | |
|
| Indlæg: 18 |
|
|
Hej Peter,
Jeg har lige tilføjet en ny, “gammel” kontakt på min msn. Problemet er at hun ikke kan se mit kontakt billede..Har prøvet at skifte, logge af og på igen, men intet sker. Hun ser mig bare som en grøn ludobrik:(
Jeg kan se godt se hende. Hun har Mac, men det skulle vel ikke gøre en forskel. Det har virket før uden problemer.. for ca 1/2 år siden.
Håber du kan hjælpe.
Pft..
|
|
|
|
|
Hej Ass@ssin
Prøv at være sikker på at I begge benytter de seneste versioner Messenger. PC: Windows Live Messenger (Version 2008) Mac: Microsoft Messenger for Mac 7.0.1 (se bunden af siden)
Hvis det allerede er styr på dette, så kan det næsten kun skyldes et eller andet ved det på Mac'en. Prøv derfor at gøre følgende på Mac-computeren: 1. Gå til /Brugere/BRUGERNAVN/Dokumenter/Microsoft User Data 2. Slet Microsoft Messenger Data-mappen.
Gør desuden også følgende: 1. Start Messenger (Mac) 2. Log IKKE på. 3. Klik på “Log på som en anden bruger…” eller lignende 4. Klik på “Ryd konto historie” eller lignende 5. Klik på “Ryd historie” eller lignende 6. Log nu på Messenger igen.
(”lignende” betyder at jeg ikke lige ved hvad den helt præcist hedder…)
|
|
|
19:04 23/10-08
| Ass@ssin
Medlem
| | | |
|
|
|
Hej Peter,
Vi prøver og håber det virker..
Noget andet, jeg kan ikke få mit billede til at uploade her på siden, hvad gør jeg mon forkert??
|
|
|
|
|
Hej Ass@ssin
Det var rigtig godt du lige fik sagt det. Tak. Tilladelsesproblemet (chmod) skulle nu være fikset. Synes også det var mærkeligt at der ikke længere blev skiftet avatars…
Men nu skulle det fungere igen.
|
|
|
19:15 23/10-08
| Ass@ssin
Medlem
| | | |
|
|
|
Jamen, det var da så lidt:) Så prøver jeg igen..
Og tusind tak for din altid super hurtige hjælp.
|
|