| Bruger | Indlæg |
|
22:41 29/12-08
| DjZarion
gæst
| | | |
|
| |
|
|
når jeg logger på den ene af mine messenger kan jeg ikke sende/modtage beskeder for lige pludselig lukker/genstarter den, den.
men på samme pc hvis jeg åbner en anden messenger så køre den fint.
hva kan det skyldes? -DjZarion
|
|
|
|
|
kan du hjælpe med det Peter?
|
|
|
|
|
Hej DjZarion
Det kan være en trillion ting som ikke kan være skyld i det Men, hvis det er den blå skærm du møder når den genstarter, så gør lige følgende: 1. Åben en Stifinder og naviger frem til C:\Windows\Minidump. 2. Find den nyeste fil her, og send den til min e-mail, som du ser øverst her på siden. 3. Jeg kigger nærmere på det og svarer her igen.
|
|
|
|
|
det har intet med blå skærm at gøre den lige som “misted forbindelsen” men nu ( 23:10 ) køre begge udmærket, har ikke været noget siden ( 23:08 )
|
|
|
|
|
men har ikke kunne modtage / sende fra den her tidligere i dag, men kan jeg godt lige pt nu
|
|
|
|
|
Hej DjZarion
Så du bliver logget af Messenger. Det har nok måske bare været udfald i netforbindelsen (netværk/trådløs netværk) eller et lille udfald i Messenger-tjenesten. Nok ikke det store, hvis du ikke oplever det mere.
Eller er det Messenger-processen der går ned for dig. Svært at sige ud fra beskrivelsen. Hvis det er dette, så prøv at tjekke Kontrolpanel –> Problemrapporter og løsninger –> Vis problemoversigt, for at se detaljerne for den seneste.
|
|
|
|
|
det ikke mit internet for er på to samtidligt så burde begge jo logge af. det det virker lige nu. kontakter bare min gud Peter Brun igen hvis det sker igen
|
|