Hej Peter
Jeg har læst lidt rund på din side og har også afprøvet nogle af tingene du foreslår men men.
Jeg har ikke fundet svaret på mit problem så jeg vil prøve at beskrive det.
Jeg har gennem et stykke tid haft nogle små problemer med wlm, jeg har haft den til at stå til at logge på automatisk når jeg åbnede computeren, men nogle gange så loggede den ikke på og når jeg prøvede at logge på ved at trykke på genvejen så skete er ikke noget. Men hvis jeg genstartede computeren så virkede det fint igen.
Men for nogle dage siden var jeg på wlm men da jeg ville skrive en besked til en af min venner så loggede den bare af. Jeg forsøgte at logge på igen men det hjalp ikke, jeg genstartede computeren men det hjalp heller ikke. Jeg får bare en besked hvor der står :
“Windows Live Messenger er holdt op med at fungere. Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning.”
Jeg har også forsøgt at afinstallere og installere igen med flere forskellige udgaver, men jeg får bare den samme besked.
Jeg har forsøgt at bruge yahoo messenger men jeg kan ikke få det til at fungere rigtigt sammen med de venner jeg har på wlm.
Jeg håber du har et forslag til hvad jeg skal gøre. Jeg bruger wlm ret meget så vil være træt af hvis det ikke kommer til at fungere.
Hilsen Birgitte