FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

.3gp film på photostory3?? hvordan laves til billeder?

BrugerIndlæg

13:33
14/1-09

Mikkel(bærbar)

gæst

1

Hej alle sammen..

Nu sidder vi igang i problemer og jeg kender ingen programmer om man kan lave .3gp file om til billeder..så man kan lave det hele på photostory3 ellers må jeg hente et bestemt program for at lave det hele om til billeder.. men jeg kender ikke særlig mange programmer til det…

Håber i kan hjælpe hvis det er overhovedet muligt med det her. med .3gp over til .jpg.

tak for forhånd..

mvh

Mikkel igen

13:48
14/1-09

Peter Brun

Admin

2

Hej Mikkel

Et værktøj som jeg altid prøver med som det første når jeg skal konvertere et eller andet er det fantastiske RAD Video Tools, som du finder her:
http://www.radgametools.com/bnkdown.htm

Prøvede det lige selv af på en .3gp-fil og den konverterede let en hel video til 447 PNG-billleder. Så prøv dette. Når du har startet RAD Video Tools, markerer du filen i det øverste felt (vælg All files ved Files of type), hvorefter du klikker på Convert a file. Herefter vil der blive åbnet et nyt vindue, hvor du klikker på Output type-knappen og f.eks. vælger PNG files. Klik herefter på Convert.

Svar på emne: .3gp film på photostory3?? hvordan laves til billeder?
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 12 + 9        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

6 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster