Hej peter
Min Toshiba L40-18R har fået et problem og det er at den lader ikke batteriet ordentlig op, den er under 6 måneder gammel og batteriet skulle ikke være et af dem der er fejl på. Selve batteriet er ikke altid helt 100% opladet, f.eks 98% opladet og der står tilsluttet,oplader ikke, jeg har så lige imens jeg skriver til dig, kørt på batteriet og så tilsluttet strømkablet (91% strøm tilbage) så begynder den at oplade,men selv om den oplader så kan jeg ikke hele tiden imens den oplader se indikatoren i batteriet i proceslinien bevæge sig op og ned, den stopper hurtigt, jeg har ikke brugt min Toshiba (bærbar) uden strømkabel, men har brugt slumre funktionen, som jeg ikke plejer at bruge, et par gange.
Faktisk bruger jeg ikke batteriet, men det da godt at have siddende i min bærbar, hvis der skulle opstå strømsvigt(batteriet i en bærbar er jo en slag UPS). Hvordan vedligeholder jeg mit batteri, har aldrig haft batteri problemer med min acer travelmate som jeg en gang imellem, måske 1-2 måske 3 gange om året kører næsten helt tom for strøm.