FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

Digital signatur

BrugerIndlæg

19:09
13/1-09

oz1bwd

Medlem

1

Det er nok ikke det rette forum at stille spørgsmål om digital signatur i, men supporten hos danid kan ikke hjælpe. Signaturen virker som den skal, men når jeg klikker på Tag sikkerhedskopi får jeg besked om at rundll32 er blevet stoppet og så sker der ikke mere. Er der andre der har installeret digital signatur i Vista?

Peter

19:44
13/1-09

Peter Brun

Admin

2

Hej Peter

Problemet skyldes nok at den den version af “elementerne” du har fået ind er de helt gamle. Det kan jeg i hvert fald huske var et problem med denne. Prøv at gøre følgende:
1. Gå til https://ds.tdc.dk/p/f/
2. Klik på Næste.
3. Installer tilføjelsen som springer frem.

Herefter skulle du have fået opdateret genvejene i Start-menuen, således de fungerer. Gå til Start –> Alle programmer –> Digital Signatur.

16:55
14/1-09

oz1bwd

Medlem

3

Hej Peter

Dit råd gav ingen gevinst, men jeg kom igennem til supporten som kunne fortælle mig at under installationen genereres sommetide een signatur (med udløb i 3008) for meget og den skal bare slettes. Så virkede det også.

Vh

Peter

17:03
14/1-09

Peter Brun

Admin

4

Hej Peter

Det lyder bare super godt ;)

Svar på emne: Digital signatur
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 3 + 8        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

5 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster