FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

Jeg blev logget af?

BrugerIndlæg

14:27
27/12-08

oz1bwd

Medlem

1

Hvorfor mon jeg pludselig fik besked om at jeg var ved at blive logget af Windows hvorefter Pc'en udførte en normal aflogning og nedlukning? Jeg kunne tænde den igen og fortsætte som om intet var hændt. Var det et “kontrolleret crash” mon?

Jeg indrømmer blankt at jeg var i fuld gang med at hardresette min FullRate router og måtte forsøge flere gange inden det lykkedes. Kan dette ha' generet Windows?

Venlig hilsen

Peter Jensen

18:45
27/12-08

Peter Brun

Admin

2

Hej Peter

Det er ikke helt til at vide, men mon ikke der var noget som gerne ville have genstartet/slukket computeren. Kan måske have været Windows Update eller et andet programs installer. Det var sikkert en eller anden mening med det. ;)

20:32
27/12-08

oz1bwd

Medlem

3

Tjae, i eventloggen kan jeg se denne tekst:

Processen C:\windows\system32\Shutdown.exe (OP1) har startet en luk af computer OP1 på vegne af bruger NT AUTHORITY\SYSTEM af følgende årsag: Der blev ikke fundet nogen titel til denne årsag.

Årsagskode: 0x800000ff

Lukningstype: luk

Kommentar:

Det virker som om at lukningen også kom bag på Windows siden der ikke blev fundet en titel til årsagen. Pc'en var bare tændt og jeg havde ikke installeret noget nyt på den. Det er måske noget man bare skal tage som en oplevelse.

Peter

Svar på emne: Jeg blev logget af?
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 2 + 3        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

6 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster