FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

Langsomme tastatur genveje

BrugerIndlæg

21:31
5/5-08

Flemming Jepsen

Medlem

1

Jeg har indkodet at nogle af mine programmer skal starte op via tastaturgenveje. F.eks. starter Outlook op når jeg trykker ctrl+alt+p. Det virker ….. men, det tager ca. 10 sekunder inden der sker noget efter jeg har trykket på tastaturkombinationen.

Er der nogen ideer til afhjælpning af problemet Vink

Venlig hilsen

Flemming Jepsen

16:46
6/5-08

Peter Brun

Admin

2

Hej Flemming Jepsen

Det kan være programmet der i forvejen er langsom om at starte om, men tag og prøv med følgende måde at få en tastaturgenvej til f.eks. Outlook i Windows Vista.

1. Sørg for at Outlook er placeret i værktøjslinjen Hurtig start (ikonerne ved siden af Start). Hvis Outlook ikke er placeret her, find da Outlook's genvej, højreklik på denne og vælg Føj til Hurtig start.

2. Du vil nu kunne starte programmet ved at trykke Windowstast + [tal], hvor tallet er genvejen er placeret i Hurtig menuen. Tallet skal være tallene du finder over bogstaverne på tastaturet.

Hvis Outlook i Hurtig start ikke placeret således at den findes mellem de første 10, træk da i genvejen så den er det.

Se eventuelt følgende artikel for en mere uddybende forklaring af genvejssystemet i Hurtig start her:
Kom hurtigere i gang med Hurtig start

21:01
6/5-08

Flemming Jepsen

Medlem

3

Peter Brun sagde:

Hej Flemming Jepsen

Det kan være programmet der i forvejen er langsom om at starte om, men tag og prøv med følgende måde at få en tastaturgenvej til f.eks. Outlook i Windows Vista.

1. Sørg for at Outlook er placeret i værktøjslinjen Hurtig start (ikonerne ved siden af Start). Hvis Outlook ikke er placeret her, find da Outlook's genvej, højreklik på denne og vælg Føj til Hurtig start.

2. Du vil nu kunne starte programmet ved at trykke Windowstast + [tal], hvor tallet er genvejen er placeret i Hurtig menuen. Tallet skal være tallene du finder over bogstaverne på tastaturet.

Hvis Outlook i Hurtig start ikke placeret således at den findes mellem de første 10, træk da i genvejen så den er det.

Se eventuelt følgende artikel for en mere uddybende forklaring af genvejssystemet i Hurtig start her:
Kom hurtigere i gang med Hurtig start

Tak for svaret!

Det hjalp -nu loader programmet straks! Jeg taster blot Win+4 i mit tilfælde. Undrer mig dog stadig hvorfor min indkodede ctrl+alt+p ikke virker (lige så hurtigt). Men det er OK, nu har jeg en løsning der fungerer Smil

Venlig hilsen

Flemming Jepsen

Svar på emne: Langsomme tastatur genveje
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 7 + 9        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

6 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster