FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

problemer med sikkerhedskopiering

BrugerIndlæg

11:51
27/4-08

chrjoh03

Medlem

1

Hejsa

Jeg har problemer med den indbyggede sikkerhedsopdatering. Jeg får følgende fejlmeddelelse:

Er der nogen, der har en idé til, hvad der er galt. Jeg har prøvet at søge efter “0x8007007B”, men finder ikke noget.

15:07
27/4-08

Peter Brun

Admin

2

Hej chrjoh03

Jeg vil tro det er “Sikkerhedskopier filer”, som du prøver at få til at virke. Prøv her at rediger indstillingerne for sikkerhedskopiering, ved at gå til Kontrolpanel –> Sikkerhedskopi og -gendannelsescenter –> Skift indstillinger. Vælg nu Rediger indstillinger for sikkerhedskopiering. Prøv her at sikre dig at du ikke vælger at sikkerhedskopiere diske som er formateret i FAT filsystemet (tjek dette ved at højreklikke på et drev i Stifinder, og vælge Egenskaber. Det skulle gerne være NTFS). Efter trykket på Næste, prøv her at fjerne en eller flere markeringer, f.eks. ved Dokumenter, og se om du stadig får fejlen.

Gør desuden følgende:

1. Klik på Start –> Højreklik på Computer og vælg Egenskaber.

2. Klik på Systembeskyttelse.

3. Fjern makering ved alle diske (således der ikke er en eneste valgt).

4. Sæt markering i drevet med Windows.

Hvis du stadig oplever problemer med backup, har du så nogen andre backup løsninger installeret, som måske kunne være skyld i det?

20:33
28/4-08

chrjoh03

Medlem

3

Hej PB

Jeg har gjort som du foreslog, men det virker ikke og jeg har ikke andre backup løsninger installeret.

Til gengæld har jeg fundet ud af, at den kun fejler, når jeg har sat hak i “Andre filer” i filtype bestemmelsen.

Det er ca. hertil den når, inden den fejler:

22:39
28/4-08

Peter Brun

Admin

4

Hej chrjoh03

Jeg har desværre ikke nogen løsning på problemet. Så enten må du benytte dig af en lidt forringet backup funktion ved at udelukke Andre filer, eller eventuelt finde et helt andet program til tage backups.

Svar på emne: problemer med sikkerhedskopiering
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 7 + 6        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

5 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster