| Bruger | Indlæg |
|
12:07 1/1-09
| IJJ
Medlem
| | | |
|
| Indlæg: 56 |
|
|
Hej Peter og rigtig godt nytår.
Jeg blev nødt til at formatere min PC i forgårs så jeg har haft rigeligt at se til hen over nytåret. Der kommer nok lidt spørgsmål i kølvandet på det.Håber at det er OK.
Det første drejer sig om proceslinien der mangler når jeg går ind i IE/. Klikker jeg på gendan øverst i højre hjørne ved siden af det røde kryds, kommer proceslinien frem og alt kører normalt. Men går jeg ud af IE7 og ind igen mangler proceslinien igen og jeg må påny klikke på gendan.
Hvordan får jeg IE7 til at vise proceslinien når jeg går ind i IE7, uden at jeg hver gang skal klikke på gendan?
Med venlig hilsen
IJJ
|
|
|
|
|
Hej IJJ
Jeg er desværre ikke lige helt med. Menes der selve “proceslinjen” i Windows, altså den med Start-knappen, alle ens kørende programmer og meddelelsesområdet. Prøv lige at nævne en eller to elementer fra den du helt præcist mener. Skal lige være helt sikker.
|
|
|
15:53 1/1-09
| IJJ
Medlem
| | | |
|
|
|
Hej Peter
Ja det er eelve proceslinien, altså den med uret allernederst i højre hjørne. samt startknappen i det modsatte hjørne, og alle hurtigstartsknapper, samt ikonerne for alle de programmer der starter op sammen med Windows når den startes op.
Mvh
IJJ
|
|
|
|
|
Hej IJJ
Gør følgende: 1. Luk alle vinduer med Internet Explorer. 2. Start Internet Explorer. 3. Klik på F11 for at bringe den ud af fuld skærm. 4. Klik på det røde kryds for at lukke Internet Explorer igen. 5. Start Internet Explorer igen. Den skulle gerne ikke være i fuld skærm længere.
Ellers, har du nogen former for programmer installeret, som tvinger den op i fuld skærm. F.eks. IE New Window Maximizer. Hvis dette er installeret så være sikker på indstillingen Maximize all new IE windows to fullscreen mode IKKE er slået til.
|
|
|
17:39 1/1-09
| IJJ
Medlem
| | | |
|
|
|
Hej Peter.
Du gjorde det igen! Bravo. Jeg afinstallerede IE New Window Maximizer, og nu kører IE7 Perfekt.
Men der er så noget andet. Når jeg dobbeltklikker på en mail, modtaget i Windows Mail, åbnes der et lille vindue, som man jo så naturligvis kan maximere. Mon der findes en indstilling i selve Windows, som gør at man ikke konstant skal maximere sine mails når man vil læse dem?.
I Windows Mail arbejde IE Maximizer perfekt.
Mvh
IJJ
|
|
|
|
|
Hej IJJ
Super. Med hensyn til Windows Mail er det eneste du kan gøre nok bare at åbne en mailmeddelelse og trækker i hjørnerne af vinduet så langt ud som muligt, hvorefter du lukker det med det røde kryds. Dermed vil denne store størrelse være gemt, når du åbner meddelelser de næste mange gange. Det giver i hvert fald et rimeligt resultat, hvis man sørger for at få trækket godt i kanterne.
|
|
|
18:41 1/1-09
| IJJ
Medlem
| | | |
|
|
|
Hej Peter.
Det virkede perfekt. Mange tak for hjælpen!
Mvh
IJJ
|
|