FORUM LUKKET: Efter mange overvejelser har jeg valgt at lukke dette forum på ubestemt tid. Tak for forståelsen.
Det vil fremover stadig være muligt at svar på spørgsmål via min e-mail eller som kommentar på relevante artikler.
Klik her for mere information.
- Peter Sandberg Brun
Aktuel bruger: Gæst Log ind
Overvej venligst registrering

Søg 
Søg forummer:

Windows Media Player, Biblioteket.

BrugerIndlæg

19:54
11/1-09

IJJ

Medlem

1

Efter formatering, fandt jeg ud af, at jeg kunne redde nogle musiknumre, købt hos TDC, ved Reedownload.

Jeg kan fint høre musikken i WMP når jeg reedownloader, men numrene bliver ikke lagt ind i Biblioteket.

Hvorfor mon?. Det skulle de jo ellers? Jeg har prøvet med 2 musiknumre, men ingen blev lagt ind i Biblioteket.

Med venlig hilsen

IJJ.

7:54
12/1-09

rfu

Medlem

2

Kommer de heller ikke på listen hvis du manuelt tilføjer dem?

8:38
12/1-09

IJJ

Medlem

3

Hej Online!

Det har jeg ikke årøvet, og jeg ved heller ikke hvordan!. Har du et råd?

11:41
12/1-09

rfu

Medlem

4

Kan se jeg var i en tidligere version af WMP Flov.

Hvis du går ind på “Media Libary/Bibliotek”, og trykker på F3, har du så sat den til en folder den skal “overvåge” selv? Dette *burde* gøre trixet, ellers skriv!

12:47
12/1-09

IJJ

Medlem

5

Der var markeret udfor “Mine personlige mapper”.

Nummeret var gemt i  mappen”Hentede Filer”. Jeg prøvede at afspille det en gang til Men det blev ikke lagt ind i Biblioteket alligevel. ØV!

12:57
12/1-09

Peter Brun

Admin

6

Hej IJJ

Lige et par spørgsmål og bemærkninger:
1. Har du husket af få udpakket musikken, hvis det har været placeret i ZIP-filer?

2. Hvad er placeringen på musikken du afspiller? Tjek dette ved at højreklikke på det nuværende afspillende nummer i afspilningslisten og vælg Egenskaber. Hvad står der ud for Placering?

3. Når du har trykket på F3, tryk da også lige på Avancerede indstillinger og marker Tilføj filer, der tidligere er slettet fra biblioteket. Og det vigtigste af alt, husk at trykke på OK til sidst.

12:57
12/1-09

rfu

Medlem

7

Og den mappe er sat på listen? Har du prøvet prøvet med andre filer end lige dem? Normalt har det intet at sige med de er hentet derfra (og låst)

16:59
12/1-09

IJJ

Medlem

8

Hej Peter.

1) Ja musikfilen er udpakket af WinRar, og det er den udpakkede fil jeg dobbeltklikker på, hvorefter WMP begynder afspilningen. Jeg kan følge den i Aktuel afspilning i WMP.

2) Placering: C:\Users\Ingolf\AppData\Local\Temp\Rar$DI01.699\Sort Sol Let Your Fingers Do The Walking (Album Version).wma

3) Jeg mener indstillingerne her er korrekte.

NB! I Biblioteket er hele siden fyldt af “Musikeksempler”, åbenbart lagt ind på forhånd. Men derfor skulle ovennævnte musiknummer vel alligevel blive lagt ind?

Med venlig hilsen

IJJ

18:03
12/1-09

Peter Brun

Admin

9

Hej IJJ

Du har kommet til at spille filerne direkte fra WinRAR kan jeg se ud fra den placering du har angivet (det nummer du spillede). Så prøv lige igen at sørge for at filerne er udpakket. Da det er almindelig ZIP-fil på TDC-play kan du vælge at benytte Windows egen teknik:
1. Højreklik på ZIP-filen og vælg Udpak alle.
2. Vælg det sted du ønsker at udpakke til.
3. Marker Vis filerne, når udpakningen er fuldført.
4. Klik på Pak ud-knappen

Først da vil filerne være pakket ud af zip-filen og lægge som almindelige filer i en mappe. Prøv nu at afspille musikken og tjek placeringen igen. Den skulle gerne være noget andet.

19:53
12/1-09

IJJ

Medlem

10

Hej Peter og tusind tak for hjælpen.

Det lykkedes at få lagt Sort Sol i Biblioteket.

Jeg begik en stor fejl fra starten, idet jeg brugte Firefox til at hente filerne ved TDC.

Ved de sidste 2 reedownload har jeg brugt IE7 og det er gået helt smertefrit. Numrene er blevet lagt ind i Biblioteket, helt uden hjælp fra min side. Sådan!. Så fremover vil jeg bruge IE7 til sådanne opgaver.

Med venlig hilsen

IJJ

20:03
12/1-09

Peter Brun

Admin

11

Hehe IJJ, det lyder bare super. ;)

Svar på emne: Windows Media Player, Biblioteket.
Vigtig information: Vær opmærksom på at forummet fra 19/1 bliver låst/lukket frem til 23/1.

Gæste navn (kræves):

Gæste e-mail (kræves):

Guest URL (required)

Matematik kræves!
Hvad er summen af: 11 + 9        (kræves)

Emne svar:

Om forummet som har kørt siden 12/4-08

Lige nu online:

5 gæster

Flest online på samme tid: 52

Forummer:

Grupper: 2

Forummer: 8

Emner: 514

Medlemmer:

Der er 241 medlemmer

Der er 112 gæster