Hej
Jeg har lige her for et par dage siden installeret Windows XP Media Center med SP3 på min bærbare pc. Jeg har fået alle drivere til at virke bortset fra den til mit Conexant High Definition Audio lydkort. Jeg har intalleret Microsoft UAA Bus Driver for HD Audio, men lyden virker ikke, den ligger under lydenheder i Enhedshåndtering, men i lydindstillinger og i Media Player siger den at der ikke er installeret nogen lydkort-driver. På systemet var der preinstalled Windows Vista Home Premium, men da mit system bgyndte at fryse fast og nogle af mine spil til ældre maskiner ikke kunne køre på Vista ikke engang med Programkompatibilitet. Jeg skiftede derfor min HDD og installerede XP på den. Denne var dog på engelsk og jeg ønsker nu at installere en dansk sprogpakke på den. Efter som du nævnte da jeg henvendte mig omkring en sprogpakke til XP Home og fik at vide at man ikke på lovlig vis kunne få denne sprogpakke til XP Proffesional spurgte jeg en ven som har egen butik (da han har samme problem) om han kunne få fat i en sprogpakke og jeg så kunne få den sendt på mail så jeg kunne installere den selv. Han kører også XP MCE. Skal det være XP Pro eller dur det også på MCE?
Hvad med min lyddriver findes der en løsning på Windows Update eller skal jeg fjerne enheden helt fra enhedshåndtering og så hente driveren fra producentens hjemmeside. hvis den findes til XP?
MVH
Kenneth